Apple въвеждат промени за разработчиците в App Store до края на 2021г.

var md = new MobileDetect(window.navigator.userAgent); if(md.mobile()) { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } else { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); }
" data-essbisHoverContainer="">

App Store е най-важният елемент от iOS екосистемата и внушителен източник на приходи за компанията. Собствениците на iPhone нямат достъп до толкова много заглавия, както в Google Play, но са по-склонни да отделят средства за покупки в приложенията. Именно заради това App Store традиционно генерира много повече приходи от онлайн магазина на Android.

Oт Apple ще продължат активно да подобрят своя портал и подготвят редица промени, коитo ще станат факт до края на 2021г. Tака например предстои въвеждането на инструмент за A/B тестване, което ще позволи на разработчиците да сравняват две версии на своите приложения, за да определят коя работи по-добре.

Функцията е налична в Google Play от шест години насам. Другите новости включват премиерата на Custom Product Pages и Product Page Optimization, съобщава BetaNews. Едно от предизвикателствата при оптимизирането на мобилни приложения за конкретна аудитория е създаването на продуктова страница, която отчита уникалните интереси, произход и поведение на потребителите.

 

 

Разликите в предпочитаният могат да попречат на разработчиците да достигнат до хора, които може да се интересуват, но не са част от целевите метаданни. Apple потвърдиха, че с премиерата на Custom Product Pages ще е възможно създаването на 35 персонализирани продуктови страници за достигане до по-разнообразна аудитория.

Другата нова функция е Product Page Optimization e свързана с интеграция на A/B тестване на три допълнителни продуктови страници по подразбиране. Така още по-лесно ще се разбере кои софтуерни версии предизвикват по-голям потребителски интерес.

Разработчиците ще могат да избират процента от своята аудитория, която вижда промените, както и да ги изпълняват в специфични локации. Третата новост се казва In-App Events ще позволи на потребителите да виждат предстоящи събития в App Store, като в същото време предостави повече възможности на разработчиците да се свързват със своите клиенти.

Секцията In-App Events ще е достъпна за крайните потребители от търсачката и описанието на приложенията в App Store.

 

TagsApple