Изключително рядко рекламно видео за България бе публикувано наскоро в интернет. То е от 1965 година и до днес е запазило своя чар – до такава степен, че дори днешните рекламни агенции могат да завидят на качеството на заснетите кадри и експозицията, която представя пред великобританците страната ни в такава светлина, в каквато самите ние не можем да я представим.
По времето на соца Слънчев бряг скри шапката на американските медии
От розовата долина в средата на 60-те, през манастирите и земеделските площи, накрая зрителят се пренася по Българското Черноморие и планините – рекламирани като прекрасна туристическа дестинация.
Вижте какво са смятали великобританците за страната ни в средата на миналия век.
„Къде сме? Някъде близо до слънчевите брегове на Средиземно море? Или това е италианска опера на открито? Каквото и да е това – то определено е земя на щастието. На простото щастие. Където селската красавица получава корона от рози. Където събират рози и където има 15 млрд. засадени розови храсти за напраавата на световноизвестен парфюм.
Това България ли е? Уникален разказ в Таймс от времената на соца
Долината на розите – няма такава долина никъде другаде по целия свят. И ароматът е уникален. Но къде сме в крайна сметка – това е България. Страна на брега на Черно море с размера на Ирландия“, казват в рекламния клип.
А що се касае за туризма у нас?
„От май до октомври най-близкото нещо до дъжд е изпръскване с морска вода. Бризът духа нежно от синьото море от сутрин до вечер. България е съъздаден за безгрижна ваканция.
Шест места от соца в Царево, които вече ги няма
На брега или в планината – можете да ядете чудесната храна или да пиете червено вино. И ще се чувствате розови – розови като розовия ликьо, който е един от специалитетите на България.“, съобщава ентусиазирано говорителят в краткия рекламен клип, запазил духа на времето в себе си.
Източник: Флагман.БГ, Видео: Foreigner BG