Xiaomi изпревариха Apple в пазара на фитнес тракери

Xiaomi е технологичен бранд, който набира все по-голяма популярност на европейския пазар. Компанията вече се позиционира като голям конкурент на Samsung и Apple при смартфоните. Впечатляващото представяне на Xiaomi обхваща и други продуктови категории, тъй като предлагат разнообразие от устройства, които включват дори електрически скутери и смарт уреди за домовете.

Вече ви информирахме, че  Xiaomi е най-големият производител на 5G смартфони с Аndroid.

Сега разбираме, че китайския бранд става все по-влиятелен фактор и в сегмента на фитнес джаджите. Пазарни наблюдатели на Canalys разкриват, че Xiaomi вече са световен лидер в тази пазарна ниша, което се дължи най-вече на популярността на Xiaomi Mi Band 6.

Високите продажби на устройството позволяват на Xiaomi да увеличат присъствието си до 19.6% с реализирането на 8 млн. доставки през второто тримесечие. Така компанията изпреварва Apple, които имат 19.3% и отчитат 7.9 млн. продажби.

 

 

Двете компании успяват да разширят своето влияние със съответно 2.6% и 29.4%, спрямо представянето на Xiaomi и Apple преди година. Третата позиция е за Huawei, които продължават да разчитат предимно на китайския пазар, за да отчитат високи продажби. В момента компанията има 9.2% дял в сегмента на фитнес тракери, което дължи на реализирането на 3.7 млн. продажби.

Това е единственият производител, в първите пет, който регистрира спад в доставките в периода между април и юни 2021г. Huawei губят 53.9% от влиянието си, в сравнение с второто тримесечие преди година. Причината е свързана предимно с търговските санкции на американското правителство.

Fitbit притежават 7.3% пазарен дял, тъй като отчитат 3 млн. продажби, което им позволява да увеличат с 20% присъствието си в тази пазарна ниша. Внушително е и представянето на Samsung, които са продали 2.5 млн. фитнес джаджи и така отчитат 114% ръст, в сравнение със същия период преди година.