Samsung отчитат рекордно нисък пазарен дял в пазара на OLED дисплеи

Корейският производител доминира сегмента на дисплеи за смартфони с уникалната AMOLED технология. Устройствата от Galaxy серията не са единствените, които предлагат тази иновация, тъй като Samsung продават екрани на другите големи производители. Така например iPhone 13 ще използва 120Hz LTPO OLED дисплеи именно създадени от корейския гигант.

Samsung продължават да бъдат лидер в пазара на OLED дисплеи, но въпреки това отчитат сериозен спад в своите позиции.

В продължение на години Samsung генерират повече от 90% от продажбите, но влиянието им вече е ограничено до около 65%, съобщава GizChina.

Конкретните цифри показват, че Samsung са доставили 101 млн. панела през последния месец, което е с 20% по-малко от предходните 30 дни.Намаляващото влияние на компанията е за сметка на китайските брандове като BOE, Visionox, TCL China Star Optoelectronics и Tianma Microelectronics.

 

 

Гореизброените производители стават все по-добри в производството на OLED дисплеи, които се използват от смартфоните на Xiaomi, Vivo, Realme, IQOO и др. Китайските доставчици вече генерират 24.2% дял от световния пазар на OLED дисплеи, което е сериозен ръст от 15.6% регистрирани в предходното тримесечие.

BOE Technology е най-влиятелният бранд извън Samsung и са продали 14.28 млн. дисплея, което е със 36% по-добро представяне, спрямо първите три месеца на 2021г. Другият китайски производител, който разширява присъствието си за сметка на Samsung и са доставили 9.8 млн. екрана с OLED технологията.