Adobe купуват Frame.io за $1.2 млрд.

Adobe потвърдиха официално, че ще придобият Frame.io – създатели на софтуерни решения за видео редакция и съвместна работа. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $1.275 млрд.

Купуването на платформата за видео преглед и онлайн сътрудничество ще позволи на Adobe да имат още по-сериозно влияние в този сектор.

От началото на пандемията досега приложенията за съвместна работа и обработка на видео се радват на голяма популярност. Adobe се очаква да финансират сделката с кешово плащане и да предоставят още по-гъвкав набор от софтуерни решения на своите клиенти с купуването на Frame.io.

Компанията е основана през 2014г. oт собственика на малък бизнес в сферата на постпродукцията, Емери Уелс и любителя на технологиите Джон Травър. Иновативният стартъп е ситуиран в Ню Йорк и е създаден да реши много от предизвикателствата, с които се сблъскват режисьорите на видео продукции в своето ежедневие.

В момента продуктите на Frame.io се използват от милиони потребители по цял свят.

 

 

Създателите на съдържание и креативните професионалисти могат да рационализират целия процес на създаване и редактиране на продукцията, чрез т.нар. „централизирани“ медийни активни. В това число влизат скриптове, сторибордове и други дигитални файлове, с които да управляват ежедневния процес.

Frame.io предлага и възможност за обратна връзка с коментари, пояснения и одобрения в реално време между потребителите. Компанията обещава по-висока скорост за ъплоуд на видео материалите, в сравнение с други облачни платформи за хостинг като Vimeo, Box и Dropbox, съобщава TechCrunch.

Платформата е набрала външно финансиране от над $90 млн. от инвеститори като SignalFire, Shasta Ventures, Accel, FirstMark и Insignt Partners. Oт Adobe са уверени, че комбинацията между Premiere Pro и After Еffects продуктите, заедно с Frame.io ще предложат уникална платформа за съвместна работа, която управлява процеса на редактиране на видео.