Kонкурентът на TikTok – YouTube Shorts вече е достъпен и в България

YouTube са доста активни в желанието си да привлекат най-добрите автори на оригинално съдържание към своята платформа. Най-популярната видео услуга също така опитва да се адаптира към актуалните трендове в индустрията. Това закономерно доведе до появата на YouTube Shorts – нов формат за споделяне на кратки видео клипове.

Новият формат е създаден специално за собствениците на смартфони, които ще могат бързо и лесно да показват какво се случва около в тях.

Ограничението за продължителността на видео клиповете в YouTube Shorts е 15 секунди, което превръща платформата в конкурент на TikTok. Досега имаше ограничение в държавите, които поддържат Shorts, но този лимит вече не е актуален.

Последният ъпдейт разширява достъпа до YouTube Shorts в повече от 100 държави по цял свят, включително и България. Очаква се актуализацията да стимулира създаването на по-атрактивно съдържание и да увеличи трафика на приложението.

 

 

Според официалните данни повече от 6.5 млрд. преглеждания на съдържанието в YouTube Shorts дневно са отчетени досега в 23 държави. Разширяването на броя на страните със сигурност ще допринесе за популярността на платформата за споделяне на кратко видео на YouTube.

Google обещават множество нови функции и инструменти, с които авторите да проявяват своята креативност. Благодарение на Multi-Segment Camera вече има как да комбинирате няколко клипа в едно видео. Добавянето на музикален фон от огромната колекция от съдържание на YouTube също е много полезно решение.

Mожете да регулирате скоростта и да персонализирате съдържанието с допълнителни ефекти. С течение на времето YouTube Shorts ще предлага  още повече функции и възможности.

 

Oще от Digital: YouTube Shorts ще плаща на потребителите за уникално съдържание