Lenovo са най-големият производител на компютри за второто тримесечие на 2021г.

var md = new MobileDetect(window.navigator.userAgent); if(md.mobile()) { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } else { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); }
" data-essbisHoverContainer="">

Социалните навици на потребителите претърпяха драстични промени в контекста на пандемията от COVID-19. Новата ситуация предизвикана от мерките за сигурност въведе доста ограничения, но също така оказа позитивно влияние над пазара на компютри. Превръщането на умните домове във виртуални стаи комуникация стимулира високо търсене сред потребителите в световен мащаб.

Тези трендове продължават с пълна сила и през първата половина на 2021г. Водещите производители на компютри са реализирали продажбите на 83.6 млн. нови устройства през второто тримесечие. Данните са от проучване на IDC, което очертава 13.2% увеличение в продажбите, спрямо същия период преди година.

Oсновното заключение на IDC е, че въпреки недостига на компоненти се забелязват стабилни нива на търсене в периода април-юни 2021г. Конкуренцията между Lenovo и HP продължава да е сериозна, като разликата между тях е по-малко от 2%. Първите пет производителя увеличават продажбите си  през второто тримесечие на 2021г, според доклада на IDC.

Lenovo са най-големият производител за второто тримесечие, тъй като генерират 23.9% дял с 20 млн. продажби. Така компанията изпреварва HP, които реализират 18.59 млн. от доставките, което е 22.2% Увеличението спрямо същия период преди година е 2.7% за HP и 14.9% за Lenovo.

Tретият най-популярен бранд в световния пазар на компютри е Dell, които увеличават присъствието си до 16.7%, благодарение на 13.97 млн. продажби. По този начин компанията реализира със 16.4% ръст повече доставки от второто тримесечие на 2020г.

Apple са на четвърта позиция със 7.4% и 6.15 млн. продажби, което представлява 9.4% увеличение, в сравнение със същия период преди година. Разликата с Acer остава мининална, тъй като компанията генерира 6.08 млн. продажби и има 7.3% пазарен дял. В заключение ще отбележим, че традиционно третото тримесечие е свързано с по-висока активност.

 

TagsLenovo