Honda представи единадесетото поколение на седана си Civic седан. Екстериорът на новата кола е разработен в съответствие с новата философия на марката, чиято същност е формулирана чрез фразата „максимум човек, минимум автомобил“. Целият акцент е върху функционалността и простотата.
Новата Honda Civic 11 е станала по-ъгловата и е добавила 33 мм дължина (сега 4674 мм).
Междуосието на модела е нараснало с почти 36 мм (до 2736 мм). Колата изглежда много строга и сериозна.
Предните колони на седана са леко преместени към задната част, като по този начин е удължен капака; линията на остъкляване е занижена.
Цялата оптика, включително светлините за паркиране, вече са светодиодни. Новият Civic изглежда по-атлетичен, но още повече промени се крият вътре.
Палитрата на каросерията на седана има осем цвята, три от които са нови: Meteorite Grey Metallic, Sonic Grey Pearl и Morning Mist Blue Metallic.
Радикално преработеният интериор е направен по нов за компанията начин: с тесен преден панел и свободно стоящ централен дисплей. Използвани са и по-качествени материали.
Най-забележимият елемент от интериора на Honda Civic 11 е мрежестата вложка на предния панел, зад която са скрити вентилационните отвори. Нивата на оборудване LX, Sport и EX се отличават със 7,0-инчов екран на таблото и мултимедиен сензорен екран със същия диагонал.
Най-добрият вариант на Honda Civic Touring е оборудван с 10,2-инчов цифров инструментален клъстер, 9,0-инчов мултимедиен дисплей и стерео система Bose с 12 високоговорителя. Интериорният дизайн е стилен и много лаконичен.
Междувременно седанът се основава на предишната архитектура Advanced Compatibility Engineering (ACE).
Шасито обаче е станалж по-твърдо и по този показател „единадесетият“ Civic надминава всички свои предшественици. Подменени са предна рамка, втулките, като освен това нови сферични шарнири са монтирани в предните подпори.
Окачването е калибрирано за по-голям комфорт. По този начин плавността на пътуването при преминаване на железопътните линии се е увеличила с 20 процента.
В допълнение към разликата в оборудването, новият Civic 2022 ще се различава и по двигателите. В нивата на оборудване LX и Sport седанът ще се предлага с 2.0-литров четирицилиндров агрегат с мощност от 160 конски сили, който ще работи с вариатор.
Седаните в изпълнение EX и Touring се задвижват от четирицилиндров турбо двигател със същия обем. Мощността му е 180 к.с. и също е с вариатор.
Вече в базовия вариант новият седан ще получи системата Honda Sensing, която съчетава работата на редица системи за подпомагане на водача.
Новите въздушни възглавници за водача и пътника отпред (трикамерна) по-добре контролират позицията на главата при определени видове сблъсъци, за да минимизират риска от сериозни мозъчни наранявания. Преди това те бяха инсталирани само на Acura TLX и MDX.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!