Високоефективното комби RS6, купето RS7 с четири врати и лимузината S8 се задвижват от един двигател, но на всеки от автомобилите той обезпечава своя собствена динамика.
Четирилитровият V8 под капаците на трите спортни модела на Audi е разработен със значителна подкрепа от Porsche и ще бъде последният по рода си, според собствените изявления на компанията.
Следващите високопроизводителни модели ще бъдат електрически, така че актуалните версии на RS са последната възможност да се насладите на най-модерното инженерство, което остава в миналото.
До 2025 г.
поне една четвърт от състава на Audi трябва да е електрическа; известно е, че компанията вече работи по линията e-tron RS.
Междувременно най-добре представящите се модели до момента са три автомобила с RS 6, RS7 и RS8, които споделят своя 4.0-литров туин-турбо V8 с кросоувъра SQ8. Вярно е, че по характеристики те отстъпват на кросоувъра RS Q8, но той не е попаднал в обзорното видео от канала Automann-TV.
Първият участник в битката е RS6 и му се удава да достигне 100 километра в час за 3,4 секунди. Комбито изпълнява упражнението от 0-200 за 11,6 секунди.
Спортната версия на луксозния седан A8 / S8 с индекс RS ускорява до първата стотица за 3.3, а до втората точно за 12 секунди. Заслужава да се отбележи, че тестовете са проведени през лятото, на автомобили, оборудвани със заводски гуми.
Спортното купе с четири врати – RS7 се нуждае от 3,5 секунди за ускорение до 100 километра в час и 11,7 секунди за ускорение от 0-200 километра в час. От автомобила, който изглежда най-подходящ за класа на спортните автомобили от трите, са били очаквани по-добри резултати, отколкото показаните.
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!