Технологичният гигант официално потвърди, че са се съгласили да придобият HyperX. Този бранд е добре познат на геймърите със своите разнообразни аксесоари и се притежава от Kingston. Финансовите параметри на сделката ще достигнат до $425 млн. Ако всичко върви по план регулаторите ще дадат своето одобрение за придобиването до края на второто тримесечие на годината.
Новината за сделката бе обявена от главният изпълнителен директор на HP, Енрике Лорес. Шефът на компанията изрази задоволство от купуването на HyperX и е уверен, че ще се превърне в предпоставка за още по-високи приходи и бизнес растеж за HP. Очаква се компанията да продължи да оперира като дъщерно дружество на HP след като бъде финализирана сделката.
Портфолиото на HyperX включва разнообразие от аксесоари, като най-голямо внимание HP обръщат на каталога от геймърски слушалки. Продуктите на този бранд има безупречна репутация сред любителите на игрите и също така са достъпни за конкурентни платформи като Sony PlayStation 4 и Nintendo Switch.
Aнализаторите очакват хардуерната индустрия за гейминг да представлява бизнес за над $70 млрд. до края на 2023г. В същото време периферните аксесоари ще генерират повече от $12 млрд. до 2024г. Придобиването на HyperX ще позволи на HP да се възползват максимално от тези процеси и да достигнат до още повече потребители, като предлагат още по-добри продукти.
Разнообразното портфолио на HyperX предлага аксесоари, както за хардкор геймърите, така и за обикновените потребители. Сделката ще предпостави и по-солидни възможности за бъдещо развитие на този бранд. Важно е да отбележим, че HP купуват единствено бизнеса с геймърски аксесоари на HyperX.
Създателите на бранда от Kingston ще запазят контрол над своята дивизия за производство на DRAM и флаш памет, SSD дискове и др. Последните продукти, които видяхме от HyperX през новата година са чифт слушалки с имената The Cloud II Wireless и Cloud Revolve 7.1.
Eдин от големите въпроси е как портфолиото от аксесоари на HyperX ще бъде интегрирано към бъдещите лаптопи и компютри на НР.