Платформата за споделяне на кратки видео клипове вече се превърна в хит сред потребителите, особено сред най-младата аудитория. TikTok подобри няколко впечатляващи рекорди и продължава да е едно от най-изтегляните приложения в App Store и Google Play. Регистрираните профили могат да проявяват своята креативност с разнообразие от ефекти и функции, с които да направят забавно видео.
TikTok осигурява достъп до разнообразна колекция от музикално съдържание, която да добавите към своя клип.
Възможностите да демонстрирате своите качества и талант, докато правите кратко видео в приложението са разнообразни. Добрата новина за всички потребители, които използват активно TikТok е свързана с ново партньорство между компанията и Universal Music Group (UMG).
Споразумението между двете страни ще гарантира, че целия музикален каталог на този лейбъл ще е наличен в TikTok. Дългосрочното партньорство ще има ползи и за двете страни, тъй като ще предостави повече възможности на авторите на музика от каталога на UMG да генерират приходи, съобщава TheVerge.
В същото време внушителната потребителска база на TikTok ще разполага с възможността да използва клипове от пълния каталог на UMG в своите видео материали. Съвместният проект ще гарантира, че изпълнителните на Universal Music Group ще могат да получат повече пари за своята работа, както и допълнителна платформа, в която да дистрибутират своите парчета.
Трябва да отбележим също, че TikTok вече сключи подобни партньорства със Sony Music, Warner Music Group и Merlin – организация представляваща интересите на много независими лейбъли по цял свят. По този начин феновете на Tik могат да се забавляват с музикалните произведения на най-популярните артисти на водещите звукозаписни компании.
Oще от Digital: TikTok тестват опция за ъплоуд на клипове с продължителност до 3 минути