Преди Карл Бенц да проектира и построи Benz Patent-Motorwagen – най-първият автомобил с двигател с вътрешно горене, хората са се придвижвали от точка А до точка Б с каруци, в които били впрегнати коне или волове.
Каруци е имало всякакви по размер и форма.
Въпреки множеството си разновидности обаче, повечето са били оборудвани с тънки колела с тънки спици.
Тези колела са били достатъчни за относително леките каруци.
Но биха ли могли те да издържат един тежък съвременен автомобил?
Това реши да изясни ютубърът WhistlinDiesel. Той е монтирал на своя Dodge Challenger SRT Hellcat колела, като на каруци по-миналия век.
Все пак колелата са изработени от алуминий.
В резултат се е получила доста странна каруца, в която са впрегнати над 700 коня, с доста тънки и крехки колела, които едва осигуряват някакво сцепление с пътя.
Особено комично изглежда буксуването, при което гумите се изтъркват за нула време.