Новите телевизори на Samsung ще се продават с инсталиран TikTok

Samsung са доминиращ фактор в световния пазар на смартфони и компанията, която инвестира най-внушителни средства за нови научни разработки. Конкуренцията с LG е доста полезна за крайния потребител, тъй като осигурява на потребителите достъп до атрактивни устройства на по-изгодна цена.

Впечатляващи са иновациите в сферата на OLED технологията, които са причина за дългосрочната доминация на Samsung при премиум телевизорите. През последните години видяхме и няколко концептуални разработки, които обещават да променят начина, по който изглеждат устройствата.

Tрябва да отбележим впечатляващи дизайнерски идеи като Samsung Sero и Samsung Serif, които предлагат нещо нестандартно, елегантно и практично, което не сме виждали досега в този сегмент. Компанията не се ограничава единствено до дизайна на своя хардуер, но също така обръща внимание на софтуера, с който работят Smart TV устройствата, които предлагат.

Ако сте собственик на телевизор с логото на Samsung вероятно ще искате да научите за интересно партньорство на компанията, което този път е свързано със създателите на TikTok, предаде TechRadar.

 

 

Съгласно споразумението между двете страни представителите на Smart TV устройствата на Samsung ще имат достъп до преинсталирана версия на TikTok. По този начин ще могат да се забавляват на любимото съдържание на по-големите екрани на своите телевизори. Партньорството отбелязва и важна стъпка напред в опитите на Samsung да предложат повече социални функции на своите клиенти.

Вече е стартирало разпространението на актуализацията до устройствата на компанията в Европа. Още по-интересното е, че дори премиум предложенията с дисплеи, които имат вертикална ориентация също ще имат достъп до TikTok. Предложението обхваща от всички модели на Samsung в периода от 2018-2020г.

Собствениците на телевизори с конвенционален дизайн ще могат да скролват между съдържание в 12 различни категории с видео в TikTok. Интеграцията на приложението е важна част от стратегията на ByteDance да достигнат до по-голяма аудитория и вероятно ще накара и другите производители да последват примера на Samsung.

 

Oще от Digital: Как ще изглеждат бъдещите телевизори