Смартфоните от ниския клас на LG вече ще се произвеждат от други компании

Moбилната дивизия на LG е обект на редица структурни промени, които компанията очаква да доведат до по-добро представяне на световния пазар на смартфони. Въпреки сериозната конкуренция на китайските производители LG смятат, че има какво да предложат, за да бъдат успешни. Oт началото на годината видяхме интересни устройства като LG Velvet, както и LG Wing.

Вече се работи усилено над оптимизирането на технологията за навиващи дисплеи за смартфони.

Корейският производител иска да представи първият модел с подобен дизайн, което да им спечели важно стратегическо предимство. Очаква се уникалният смартфон да дебютира с името LG Rollable. Премиерата вероятно ще е през 2021г.

Компанията ще се фокусира предимно върху устройствата от премиум сегмента, за да генерира приходи през следващите тримесечия. От Reuters съобщават, че предстоят допълнителни структурни промени, с които LG ще опитат да редуцират разходите от своята мобилна дивизия през 2021г.

Това не е изненадващо, тъй като дивизията отчита загуби във 22 поредни тримесечия.

 

 

Следващата част от стратегията на LG е да предоставят на външни компании производството на смартфони от бюджетния клас. Вече е сформирана специална дивизия, която да договори условията и да комуникира със Original Design Manufacture (ODM) производителите, с които ще си партнира LG.

Именно ODM партньорите им ще са натоварени с проектирането, разработката, производството и дистрибуцията на смартфоните на пазара. Тези действия се очаква да имат успех в дългосрочен план и да допринесат за свиването на разходите. В същото време LG ще насочат изцяло вниманието си към моделите от високия клас.

Специалистите на Explorer Project дивизията ще продължат да разработват експериментални форм фактори, които да допълнят LG Wing в атрактивното им портфолио. По този начин LG ще опитат да привлекат вниманието на потребителите към себе си и да започнат да разширяват пазарния си дял за сметка на другите производители на Android.

Времето ще покаже дали тази стратегия на LG ще постигне желаните резултати.