Tайванският производител има силно присъствие в мобилната индустрия с разнообразните си решения от средния и ниския ценови клас. MediaTek се превърнаха в една от първите компании, която предложи 5G процесори за смартфони. Бизнес стратегията на този бранд винаги е била достатъчно гъвкава, за да им позволи да се утвърдят дългосрочно като популярно име за смартфони.
Един от последните продукти, с които MediaTek изненадаха потребителите е 7-нанометровия Dimensiy 7000, който тепърва ще става част от бюджетните устройства с Android.
Инженерите на компанията полагат много усилия да предлагат уникални възможности за потребителите, независимо дали става въпрос за гейминг с висока резолюция, гледане на мултимедия или работа с приложения.
Нормалното развитие за всеки бранд е свързано с инвестирането в нови технологии и бизнес инициативи. MediaTek опитват постоянно да оптимизират веригата за доставки и да си партнират с производителите на най-добрите технологии. Сега тази концепция вече обхваща и една от бизнес дивизиите на Intel, съобщава GizmoChina.
Последните данни разкриват, че следващата амбициозна инициатива на MediaTek е свързана с придобиването на Enpirion Power Solution дивизията на американския производители. Според официалната информация параметрите на сделката ще достигнат до $85 млн. Регулаторите се очаква да дадат одобрението си до края на настоящата година.
Предстоят процедури за верификация и легализация на документи. Купуването на Enpirion Power Solutions ще предостави още по-гъвкави решения за производство на хардуер от MediaTek. Инвестицията се очаква да има най-голям ефект върху портфолиото от корпоративни предложения на компанията.
Благодарение на технологиите на Intel ще могат да се създават по-добри FPGA, SoC, CPU и ASIC модули, които са базирани на последните иновации в индустрията. Oт MediaTek обръщат все по-голямо внимание на бизнеса с ASIC хардуера и това е сегмент, в който се конкурират с Texas Instrument и ADI.
Времето ще покаже дали MediaTek да изпреварят своя конкурент и да оглавят този пазарен сегмент.