Sony е водещо име в индустрията, но също така компания, която изпитва сериозни проблеми в пазара на смартфони. Устройствата с бранда Xperia от години не успяват да се конкурират успешно с другите предложения на производителите на Android. Въпреки това Sony продължават да работят усилено, за да възстановяват своите позиции в мобилната индустрия.
Японският производител се фокусира предимно върху интеграцията на PS4 игри, елегантния дизайн, 4К HDR дисплеите с 21:9 съотношение на екрана, което гарантира кинематографично изживяване и впечатляващи камери.
Това e съчетанието, с което Sony ще продължи да привлича вниманието на потребителите с гамата Xperia.
Финансовите резултати от последното тримесечие показват, че проблемите на Sony в сегмента на смартфоните може най-накрая да са останали в миналото. Оказва се, че за третото тримесечие на 2020г. са реализирани продажбите на 600 хил. устройства Xperia в световен мащаб. На пръв поглед това е малка цифра, в сравнение с впечатляващите доставки, които генерират Samsung, Huawei и Xiaomi.
Въпреки това реализираните продажби отчитат минимален ръст, спрямо същия период преди година. По този начин мобилната дивизия на Sony спира да губи пари и може да се превърне в основата за по-добро бъдеще за компанията. Разпространението на коронавируса и икономическите последствия за водещите производители също са доказателство за доброто представяне на Sony.
Компанията е успяла въпреки сложната обстановка да поддържа стабилно представяне и за първи път от пет години насам да не регистрира спад в продажбите на смартфони на тримесечие. Финансовите резултати за юли-септември на Sony показват, че мобилния бизнес е генерирал приходи в размер на $759.46 млн., което е ръст от $764.04 млрд. през 2019г.
Тази цифра също илюстрира признаците на възстановяване на бизнеса на смартфони на Sony на световния пазар.