Модерните смартфони предлагат невероятни възможности за заснемане на вълнуващите мигове, които ни заобикалят. Водещите производители се надпреварват да използват все по-добри камери в своите устройства, което е добре за крайния потребител.
През последните няколко години видяхме как броя на сензорите се увеличи до сегашният стандарт от три или четири камери в задната част. Поддръжката на HDR видео и записа на видео с 4K резолюция се превърнаха в неизменна характеристика от смартфоните с Android.
Усъвършенстваните алгоритми с изкуствен интелект, 3D стикерите и ефектите с добавена реалност са предпочита начин да бъдем креативни в социални приложения и приложения като TikTok или Instagram. Колкото по-добри стават камерите на смартфони, толкова по-атрактивни възможности имаме да улавяме важните неща около нас.
Независимо дали снимате кратко видео в парка, излъчвате на живо или се занимавате професионално е факт, че възможностите за мобилна фотография се подобряват с всяка изминала година. Новите модели на Samsung, Huawei, Apple и Xiaomi постоянно са обект на сериозни камера ъпгрейди.
Именно заради това качеството на камерата е водещ фактор при избора на смартфон за милиони потребители. Неслучайно най-големите производители в индустрията отделят внушителни средства за доставка на най-добрите камера сензори в индустрията. Доклад на Strategy Analytics потвърждава за пореден път този тренд и разкрива, че пандемията не се е отразила на този пазарен сегмент.
Според информацията в проучването са продадени с 15% повече камера сензори за смартфони през първата половина на 2020г., спрямо предходната година. Активността на потребителите през последните месеци е сигурна гаранция, че тези стойности вероятно ще се увеличат през втората част на годината.
Общата печалба генерирана от продажба на камери за смартфони през януари-юни е $6.3 млрд., показват статистическите данни на Strategy Analytics. Най-големият производител в този сектор очаквано са Sony с 44% от доставките, които са следвани от Samsung LSI, които имат 32% дял. Третият популярен бранд е OmniVision с 9%, като в графата „Други“ попадат 15% от продажбите.