Sony остава лидер в пазара на камери за смартфони през първата половина на 2020г.

Модерните смартфони предлагат невероятни възможности за заснемане на вълнуващите мигове, които ни заобикалят. Водещите производители се надпреварват да използват все по-добри камери в своите устройства, което е добре за крайния потребител.

През последните няколко години видяхме как броя на сензорите се увеличи до сегашният стандарт от три или четири камери в задната част. Поддръжката на HDR видео и записа на видео с 4K резолюция се превърнаха в неизменна характеристика от смартфоните с Android.

Усъвършенстваните алгоритми с изкуствен интелект, 3D стикерите и ефектите с добавена реалност са предпочита начин да бъдем креативни в социални приложения и приложения като TikTok или Instagram. Колкото по-добри стават камерите на смартфони, толкова по-атрактивни възможности имаме да улавяме важните неща около нас.

Независимо дали снимате кратко видео в парка, излъчвате на живо или се занимавате професионално е факт, че възможностите за мобилна фотография се подобряват с всяка изминала година. Новите модели на Samsung, Huawei, Apple и Xiaomi постоянно са обект на сериозни камера ъпгрейди.

 

 

 

Именно заради това качеството на камерата е водещ фактор при избора на смартфон за милиони потребители. Неслучайно най-големите производители в индустрията отделят внушителни средства за доставка на най-добрите камера сензори в индустрията. Доклад на Strategy Analytics потвърждава за пореден път този тренд и разкрива, че пандемията не се е отразила на този пазарен сегмент.

Според информацията в проучването са продадени с 15% повече камера сензори за смартфони през първата половина на 2020г., спрямо предходната година. Активността на потребителите през последните месеци е сигурна гаранция, че тези стойности вероятно ще се увеличат през втората част на годината.

Общата печалба генерирана от продажба на камери за смартфони през януари-юни е $6.3 млрд., показват статистическите данни на Strategy Analytics. Най-големият производител в този сектор очаквано са Sony с 44% от доставките, които са следвани от Samsung LSI, които имат 32% дял. Третият популярен бранд е OmniVision с 9%, като в графата „Други“ попадат 15% от продажбите.

 

TagsSony