Голяма част от звездните майки определено се оказаха доста находчиви, особено по време на коронавирус кризата, защото не само, че откриха как да увеличат доходите си в пъти, но и да го правят, докато си седят у дома и си гледат децата.
Алекс Петканова и Теа Минкова, например, са пример в това отношение, защото прибират около 10 бона месечно от рекламни сесии с отрочетата си, показва сметка на „Телеграф“.
Добре знаем, че майки с бебета са едни от най-предпочитаните за реклама на пелени, детски колички и всякакви аксесоари, необходими за отглеждането на едно малко дете. А когато са и известни, се получава двоен ефект.
Освен Теа и Алекс, още две майки чупят рекорди по реклами в мрежата. Това са плеймейтката Златка Райкова и фолкпевицата Преслава. И въпреки че русата половинка на Благо Георгиев все още не е показала лицето на наследника им, интереса към нея не е малък. А поп фолк певицата редовно залива мрежата с чудни фотосесии с малката си дъщеричка Паола.
Сходно е положението и с Джулиана Гани, която отдавна вече качва цели видеа във виртуалното пространство с наследника си. Наскоро даже винилов билборд беше свален от рекламно съоръжение по магистрала „Хемус“ в района на Ботевград, който е рекламирал бебешка марка с лицето и гърдите на Гани и синът й Давид.
„Честно да ви кажа, имала съм всякакви фенове, но тооолкова голям фен никога не ме е преследвал. Е, надявам се, човекът, който ни открадна, най-вероятно за да си направи навес за двора или да закрие оградата на двора, да знае поне как се казвам“, написа след това със смях Гани по повод необичайната кражба.