Huawei патентоваха търговската марка Mate за още осем продуктови категории

Huawei традиционно използват бранда Mate за флагман серията си от смартфони, която представят през втората половина на годината. Китайският производител също така предлага разнообразно портфолио от таблети, лаптоли и гъвкави смартфони, които са част от Huawei Mate серията. 

От дълго време се спекулира с желанието на компанията да пусне и смарт часовник със същия бранд. Тук е момента да уточним, че премиерата на Huawei Mate 40 и Mate 40 Pro ще стане факт на събитие, което ще се проведе през октомври.

Датата ще бъде потвърдена допълнително и има голяма вероятност да видим и поне още едно устройство в допълнение към Huawei Mate 40. 

Китайският производител ще обвърже дългосрочно своята стратегия с бранда „Mate“, тъй като сега регистрираха тази търговска марка в още осем продуктови категории, съобщава GizmoChina.

 

 

Въпреки неяснотите около бъдещето на Huawei свързани с търговските санкции на САЩ изглежда, че китайския гигант ще залага сериозно на „Mate“ бранда в бъдещите си устройства. Не бива да забравяме, че повече от година се работи над HarmonyOS – концепцията за операционна система, която да наследи Android и Windows.

Изграждането на необходимата екосистема, обаче ще отнеме години. Huawei се подготвят сериозно за тези процеси и планират да интегрират „Mate“ към новите си смарт уреди за дома, рутери, устройства с добавена реалност, смарт пръстени, роботи, автомобили и др. 

Настоящите данни са най-доброто доказателство за амбициозните планове на Huawei. Ето и кои са осемте търговски марки, които можем да видим в портфолиото на компанията:

 

MateVR
MateRobot
MateRouter
MateAR
MateBand
MateRing
MateHome
MateAuto

 

Разбира се е възможно само някои от тези устройства да бъдат представени на пазара, но определено Huawei имат сериозни планове за еволюцията на този бранд.

 

TagsHuawei