„Кентъки фрайд чикън“ (KFC) сменя временно слогана си заради пандемията от коронавирус. Ако досега от компанията за бързо хранене възкликваха от всяка опаковка „Да си оближеш пръстите“, сега призовават това да не се прави.
На фона на това, че маските и личната хигиена са жизненоважни за сдържане на коронавируса, KFC намира, че слоганът „не е съвсем на място“, разказа агенция „Ройтерс“.
Веригата използва тази фраза отвреме-навреме в последните 64 години.
Сега обаче я изтегля от рекламите си по света и ще я върне в подходящ момент.
Тя обяви това с видеа в британския и ирландския си канал в Youtube. На тях се показват постери и опаковки пиле със закрит надпис „да си оближеш пръстите“, а компанията отправя посланието „Нали знаете какво ви казваме винаги? Игнорирайте го. Засега.“