Водещите технологични компании са инвестирали над $20 млн. за лобизъм през 2020г.

var md = new MobileDetect(window.navigator.userAgent); if(md.mobile()) { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } else { document.write (''); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); }
за лобизъм през 2020г." data-essbisHoverContainer="">

Teхнологичните компании продължават да бъдат изключително активни в подпомагането на инициативи, които популяризират услугите им. Внушителните финансови средства, с които разполагат IT гигантите е причината да отделят все повече средства за лобистки инициативи. 

Популярните брандове в този сектор са насочили вниманието си към икономическото законодателство, за да се справят с пандемията от коронавирус. Данни от ново проучване показват, че Amazon, Facebook и Google са отделили бюджет от над $20 млн. за лобизъм през първата половина на 2020г. 

Едва ли е изненадващо, че социалната мрежа е най-активна с инвестиция от $10.1 млн. за подобни кампании през първите две тримесечия на годината, според данни на Center for Responsive Politics. 

Аmazon е другият най-активен бранд, осигурил финансиране от $9.2 млн. за лобизъм през същия период. Както се очаква другите две компании, които попадат в списъка са Apple и Google, чиито инвестиции за първата половина на 2020г. са в размер на съответно $7.4 млн. и $3.5млн. 

 

 

Tрябва да се отбележи също, че големите компании в света на технологиите са осигурили сериозно финансиране и за подпомагане на локалния бизнес. Различните програми са в размери на милиарди долари, като само Facebook са стартирали фонд за инвестиции на подобни проекти на стойност $100 млн. 

Всяка компания работи със собствена мрежа от независими партньори, които защитават позициите им в корпоративния и политически свят. По всичко личи, че инвестициите на най-големите технологични компании за тази дейност ще продъжлат да се увеличават. 

Пандемията от COVID-19 също допринася за тези процеси, които стимулират и различни инициативи на представителите на малкия бизнес. Компаниите вече насочват към алтернативни решения позволяващи да работи, да бъдем креативни и да се забавляваме от домовете си, докато продължава кризата с коронавируса. 

Това са фактори, които също формират стратегията на големите технологични компании и бюджетите им за лобизъм през първите две тримесечия на годината.