Обновеният кросоувър е станал по-ефектен на външен вид, технологично усъвършенстван и е получил хибридна силова установка.
Производителят е подготвил рестайлинга за Hyundai Santa Fe по-бързо от обикновено: минаха само две години от дебюта на настоящия модел, докато обичайният период за актуализация е три години. А нововъведенията в Santa Fe 2020 могат да бъдат достатъчни дори за смяна в поколенията.
На първо място, външният вид на кросоувъра забележимо се е изменил, особено в предната част.
Т-образните светодиоди във фаровете, удължена решетка на радиатора, повече хром и пластмасов обвес за корпуса, боядисан в цвета на каросерията. Разбира се, новият автомобил се е сдобил и с нови колела.
Вътре в салона се е появил нов широкоекранен 10,25-инчов дисплей на мултимедийната система, друго приборно табло и напълно преработена централна конзола.
Вместо традиционния лост за скоростите е инсталиран селектор с бутони. За първи път за Santa Fe е предложена системата за смяна на режимите на шофиране Terrain Mode, която включва следните режими: Eco, Sport, Comfort, Smart, Sand, Snow и Mud.
По отношение на технологиите, промените са още по-значими. Първо, Santa Fe вече използва нова платформа, която споделя със седана Sonata и кросоувъра Sorento. Производителят обещава по-добро управление, висока активна и пасивна безопасност, здрава конструкция и по-малко тежащи части и детайли. На кросоувъра също така са подобрени шумо и виброизолацията.
Hyundai все още не е обявил пълния списък с двигатели, но от компанията са отбелязали, че новият Santa Fe ще има два хибрида: мек и плъгин хибрид. Вероятно той ще получи другите двигатели от новия Sorento.
Обновеният Santa Fe ще бъде пуснат в продажба в Южна Корея през юни 2020 г., а европейските дилъри ще започнат да го предлагат през септември.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!