TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си

TikTok е сравнително нова платформа, която продължава да генерира впечатляващ успех осоебно сред най-младата аудитория. Приложението предлага възможност за създаване на кратки клипове с продължителност до 15 секунди, които лесно да споделите с приятели в социалните мрежи. 

Най-голям интерес предизвиква възможнсотта да разнообразите видео с подходящо аудио, за да се забавляваете по най-пълноценен начин. TikTok изглежда притежава всичко необходимо да продължат да бъдат световен феномен, който тепърва ще разширява влиянието си в свеотвен мащаб.

 

За да го постигнат, обаче е необходимо освен да стимулират авторите на съдържание да бъдат креативни и да следят за качеството на публикациите. Подобни платформи обикновено привличат вниманието на акаунти, които разпространяват обидни нецензурни клипове, което може да предизвика неочаквания проблеми за TikTok.  

Именно заради това разработчиците на приложението се оптиват да създадат по-ефективни механизми, с които да гарантират най-доброто на своите потребители. От BusinessInsider сега ни информират за последните ограничения, които ще станат част от TikTok с цел да подобрят качеството на видео клиповете.

 

 

Според информацията TikTok въвеждат пакет от нови рестрикции, които ще ограничат достъпа на авторите на съдържание до определени парчета. За в бъдеще като фон за кратките клипове ще могат да се използват единствено песни, които попадат в каталога на Commercial Music Library. 

Това е нова селекцяи от съдържание, която е съобразена с авторските права на изпълнителните. В него потребителите ще открият парчета, чиято интелектуална собственост позволява безлатен достъп до тях. Промянта ще засегне „верифицираните бизнеси и огранизации“ с най-голямо влияние в приложението. 

На практика изискванията ще им забранят свободния избор до разнообразния каталог от песни на TikTok. В противен случай клиповете, нарушаващи разпоредбите ще бъдат премахвани от приложението.

Решението за авторите на съдържанието е да потърсят алтернативни методи, за да предоставят необходимите лицензи и да използват всички пенси, които желаят във видео материалите си. Въпреки новите изисквания ще е възможно да се прикачват песни от другите саунтраци на потребителските профили в TikTok.

 

Oще от Digital: Moже ли Byte да има по-голям успех от приложението TikTok

TagsTikTok