Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech с 13.6%

Logitech изглежда е една от малкото технологични компании, която не е силно засегната от разпространението на коронавируса. Разнообразното портфолио от уеб камери, клавиатури и компютърни мишки са перфектното допълнение за социалната изолация и стоенето вкъщи.

Високото търсене на потребителите към оборудването за видеоконферентни разговори и софтуера за бизнес комуникация се е отразил положително върху бизнеса на Logitech. По този начин компанията е успяла да генерира приходи в размер на $709.

2 млн. през първото тримесечие на 2020г. 

За сравнение преди година за същия период са регистрирани $624.3 млн., което е ръст от 13.6%. Много малко технологични брандове могат да се похвалят с двуцифрен ръст в приходите за първото тримесечие, както Logitech. 

Важен принос за финансовото представянет на Logitech за периода има факта, че доста училища и търговски обекти възстановиха работа през последните седмици. От компанията са изключително доволни от резултатите, тъй като се оказва, че световната пандемия дори се е отразила положително върху бизнес стратегията на Logitech за периода. 

 

 

Компанията също така може да се похвали с 6.7% увеличение на приходите на годишна база и очакват нетна печалба в размер на $387 млн. вместо първоначално очакваните $365-$375 млн. Въпреки това Logitech  очакват проблемите с доставката свързани с коронавируса в следващите месеци. 

Именно заради това намаляват прогнозата си за фискалната година. На този етап интереса към видеоконферентните продукти е изключително висок, заради големия брой хора, които работят от вкъщи, стриймват онлайн или се обучават дистанционно. 

Logitech предвиждат, че ситуацията ще се стабилизира преди края на настоящото тримесечие, но планират да представят серия от нови продукти, за да привлекат вниманието на потребителите към себе си. Само за последното тримесечие е отчетен ръст в продажбите от над 60% на микрофони, камери, клавиатури и мишки и други подобни аскесоари. 

Данните на компанията разкриват, че доброто представяне не е ограничено до определен регион и обхваща както САЩ, така и европейския пазар.