Ето как би изглеждал екстремният роудстър на Alfa Romeo СНИМКИ

Холандското студио за автомобилен дизайн Ugur Sahin Design показала рендери на имиджова двувратка на Alfa Romeo Barchetta.

В сегашната моделна гама на италианската марка нищо подобно не съществува, защото компанията реши да се съсредоточи върху засилването на позициите в масовия сегмент. 

Екстремният роудстър Alfa Romeo Barchetta, измислен от Ugur Sahin Design, е изпълнен в традиционния за италианската марка тон. Разпознаваемият облик се постига чрез тесните трисегментни фарове, както на кросоувъра „Тонале“, щитът на решетката на радиатора и фирмените джанти.

 

Сред особеностите са още разделеният на две кокпит, масивните обтекатели и монтираните един върху друг ауспуси. 

Съдейки по детелините на предните калници, става дума за версията Quadrifoglio, тоест барчетата ще бъдат задвижвана и от четирите си колела и най-малкото турбиниран V6. 

През ноември 2019 година ръководството на Alfa Romeo представи конкретизиран план за развитие на бранда през идните години, в него вече нямаше място нито за купето GTV, нито за 8C Competizione от ново поколение.

Имиджовите проекти не се вписваха в обновената стратегия, насочена към засилване на позициите в масовия сегмент, затова компанията се отказа от тях. 

Според слуховете, GTV и 8C трябваше да се сдобият с хирбидни силови установки на базата на битурбо мотора V6 2.9 от седана Giulia Quadrifoglio с комбинирана мощност между 600 и 700 конски сили.

Вместо това, Alfa Romeo показа екстремните седани Giulia GTA/GTAm.

И двете коли са базирани на модификацията Giulia Quadrifoglio, тоест са снабдени с алуминиев битурбо V6 с обем 2,9 литра, и разполагат с 540 конски сили.

За сравнение, обикновената Giulia Quadrifoglio разполага с 510 конски сили, а версията Alfa Romeo Racing с 520. Седаните  са получили титаниеви ауспуси, нови амортисьори и пружини, детайли от карбон, а също и подвижен преден сплитър.