Вече видяхме първото поколение смартфони с гъвкави дисплеи на производителите. Въпреки усилията и желанието на водещите производител и се оказа, че технологията все още не е готова за масовия потребител.
Премиерата на Motorola Razr (2019) в края на миналата година демонстрира нагледно, че доста хора са заинтересувани от устройство с класически „Clamshell“ дизайн и гъвкав дисплей.
Само няколко месеца бяха нужди да се появи първият голям конкурент на модела, а именно Samsung Galaxy Z Flip.
В момента това продължават да бъдат двете единствени устройства, които можете да откриете на пазара с „Clamshell“ дизайн.
Друг водещ производител в индустрията като Xiaomi също планира да стане част от тази пазарна ниша, като представят собствен конкурент на модерния Motorola Razr и Samsung Galaxy Z Flip.
Плановете на компанията предвиждат да бъде в един от първите брандове, които се възползват от предимствата на ултратънките стъкла Ultra-Thin Glass (UTG).
Samsung вече обещаха да доставят този продукт на външни производители и Xiaomi искат да използват тази иновация в новия си смартфон, съобщава GizChina.
Вече са отправени и първите поръчки към Samsung Display, които да доставят гъвкавите дисплеи за устройството. Въпреки това затрудненията с доставките около пандемията и други фактори от веригата с хардуерни партньори от Xiaomi ще купуват сериозни количества гъвкави дисплеи от LG.
Близки до индустрията източници също така твърдят, че качеството на панелите произвеждани от CSOT и BOE Technology не са с достатъчно високо качество, спрямо тези на Samsung Display.
Това е основният мотив за решението на Xiaomi да заложат на OLED технологията и UTG стъклата на корейския гигант.
Ако всичко върви по план масовото производство на гъвкавия смартфон трябва да стартира през втората половина на годината, което означава, че премиерата може да е още през есента.
Предстоящото устройство ще има премиум хардуер и един от най-добрите дисплеи в индустрията, което заедно с атрактивния Clamshell дизайн може да го превърне в голям хит сред потребителите . Изборът на LG като доставчик не е случаен, тъй като компанията вече изпълнява част от поръчките за гъвкави дисплеи на Huawei.
Oще от Digital: Xiaomi става все по-сериозен конкурент на Samsung и Apple в Европа