Apple е вече и в TikTok

Днес социалните мрежи са средство не само за забавление но и за сериозен маркетинг и приход на пари. За последното, нагледно доказателство са инфлуенсърите, които благодарение на тематичното съдържание което публикуват, събират хиляди и дори милиони последователи, като това им докарва огромни приходи от рекламодатели, които продават продуктите и ислугите си чрез тях.
Маркетингът в социалните мрежи също е много важен. Ако преди години всяка уважаваща себе си компания беше задължително да има само интернет страница, която да запълва с полезна информация, то днес нещата стоят по коренно различен начин.

 

 

 

Не само технологични гиганти, но всеки един голям производител на нещо, трябва да има Facebook страница, Instagram, Twitter, а от скоро и TikTok. 
Последният е супер популярен сред младите и особено по време на домашната изолация покрай кризата с COVID-19 се радва на голяма гледаемост. В световен мащаб в него са регистрирани над 800 милиона активни потребители. 
Ако случайно не сте чували не сте чували за TikTok и искате да разберете подробности за него, можете да прочетете нашата статия „Как социалната мрежа TikTok стана популярна почти колкото Facebook“.
Поредното нагледно доказателство за популярността на TikTok е факта, че компанията Apple регистрира официален свой канал там. Ще припомним, че създателите на iPhone не бяха много активни в социалните мрежи преди време, но очевидно сега това се е променило.
Към момента на публикуването на тази статия в акаунта на Apple няма никакви публикации и компанията не следва никога. Последователите ѝ обаче наброяват 6382.

 

 

Предвид спецификата на съдържанието, което се публикува в TikTok, можем да предполагаме, че Apple са регистрирали акаунта си, за да засилят ефекта от своята кампания #ShotoniPhone, която в момента върви в Instagram и се радва на много голяма популярност. 
Там Apple имат над 23 милиона последователи. Което в интерес на истината е нищо на фона на Кристиано Роналдо, който има 214 милиона последователи. От фирмените профили, на първа позиция в Instagram са Nike, които имат 109 милиона последователи.
Има обаче вариант в който в този акаунт никога да не видим публикувано съдържание. Това ще се случи, ако това е просто бизнес профилът на Apple в TikTok, чрез който контролират рекламите си, които вървят в момента там.
Докато TikTok е фокусиран основно върху забавни видеоклипове, Apple определено може да споделя съдържание, което е заснето и редактирано с iPhone.

TagsApple