Заради К-19 заснеха такава автореклама, каквато никога през живота си не сте виждали ВИДЕО

Пандемията от коронавируса нанесе сериозни щети на всички отрасли от икономиката, включително и на автомобилостроенето. Всичките заводи са затворени, включително и заводите на „Хонда“.

Те временно са преустановили своята дейност, но при това продължават да плащат заплати на своите служители. 

По време на изолацията обаче компанията не възнамерява да седи със скръстени ръце и вече обяви редица важни промени, които ще бъдат реализирани веднага след връщането на света към нормалния си живот.

 

Снимките на рекламата 

Докато целият свят е под карантина, компанията „Хонда“ продължава да работи. 

Тя доказа това буквално преди броени дни, когато разпространи в интернет пространството нов рекламен клип. 

Автомобилът 

Honda Civic спокойно се движи по пътя на фона на класическа спокойна музика. Естествено, потребителите веднага се възмущават от това, че автомобилният гигант не спазва предписанията на Световната здравна организация. Но всичко се оказва доста по-просто. 

Уникален подход 

Както се оказва, рекламният клип е изцяло заснет у дома. За целта е била използвана кола играчка Хонда. Тя е била движена по пода, а операторът е снимал движението ѝ с камера. 

В края на рекламния клип хората се призовават да си останат у дома и се успокояват, че никой никъде няма да отиде преди пълното приключване на пандемията от коронавируса. 

Това е успокоило феновете. След този номер автомобилният гигант се радва на още по-голямо уважение сред хората по целя свят. При това креативният подход до такава степен се е харесал на хората, че те дълго време ще помнят рекламния клип.

Онези, които ще поискат да си купят нова кола, на първо място ще си спомнят за тази реклама. 

Вероятно, тя е била заснета именно с тази скрита цел. Когато светът се върне към нормалния си живот, вероятно Хонда първа ще съкрати загубите си и заводите ѝ ще трябва да заработят на пълна мощност. 

А на нас ни остава само да чакаме как ситуацията ще се развие занапред, а на маркетолозите от другите компании ще се наложи да се поучат от необичайния подход в домашна обстановка.