Microsoft отчетоха 775% ръст в използването на облачни услуги заради коронавируса

Teлекомуникационните компании са подложени на сериозни предизвикателства свързани с огромния трафик през последните седмици заради социалната изолация. Въпреки редица мерки предприети за предотвратяването на натоварването на интернет мрежите по цял свят все още възникват различни проблеми. Добрата новина за нас потребителите е, че технологичните гиганти се грижат подобаващо, за да ни предложат най-доброто дори в контекста на COVID-19. Нови данни на Microsoft разкриват за внушителен ръст в употребата на облачни услуги през последните седмици,

 

Официалната информация на компанията потвърждава за ръст от внушителните 775% в заявките към сървърите им, което се дължи изцяло на мерките за социална изолация по цял свят.

Приложението Microsoft Teams се радва на голяма популярност, като посещенията са се увеличи до 44 млн. дневни потребители през последната седмица. Забелязва се и увеличение на времето, което прекарват докато комуникират с приложението в контекста на световната епидемия от COVID-19. Така например на всеки седем дни потребителите генерират 900 млн. минути в разговори с Microsoft Teams.

 

 

Повече от три пъти се е увеличил броя на хората, които работят с Virtual Desktop софтуера за същия период, съобщава TechSpot. Хардуерните инженери на компанията вече са започнали действия, с които да предотвратят претоварване на мрежите им, в случай на твърде голям ръст в използването на облачните услуги на Microsoft. Toва е специфичен проблем, който засяга все по-сериозно всички популярни платформи на компанията, сред които Skype, офис приложенията от Office пакета, както и Xbox.

 

Вече са започнали преговори с разработчиците да предоставят важни системни ъпдейти в часове, когато традиционно няма голяма активност. Пo този начин Microsoft се опитват да намерят оптималния баланс и да гарантират най-доброто на своите клиенти в пандемията от COVID-19. Други технологични брандове, като Google и Faceboоk също вече обявиха за сериозно увеличение във времето прекарано в популярните им услуги. По всичко личи, че това е проблем, пред който са изправени всички големи IT компании.