McDonald’s, Nike, Audi и VW промениха логата си за да станат съпричастни към всички, които са социално изолирани

Целият свят е на път да се промени под натиска нещо не толкова ново, но всяващо паника и смърт. Над 1 млрд от населението на света е под социална изолация и е задължено да спазва минимум 1.5м дистанция, ако общува с някой. Всички чакаме с нетърпение завършека на целият този хаос Големите брандове като McDonald’s, Coca-Cola, Nike, Audi и VW не останаха безпристрастни и решиха да се присъединят към общата социална дистанция като изразят себе си чрез промяна на логата си.

 

Посланията в новите лога на компаниите имат за цел да насърчават хората да се придържат стриктно към мерките и да спазват необходимата дистанция. Мненията на експертите обаче както винаги останаха раздвоени, посочва CNN Business. Едни смятат че точно тази съпричастност не е добра и не бива да се шегуваме със това през което преминаваме. От друга страна големите компании подкрепят идеята и смятат, че това е с цел да помогне на обществото и да го накара да се замисли още повече за опасността.

 

Nike

Nike предприе интересно решение, компанията не  раздели логото си, но стартира мащабна кампания в социалните мрежи с глобалния си списък от известни спортисти, включително играчът от NBA ЛеБрон Джеймс и кралят на голфа Тайгър Уудс. Както знаете. спортнаите изяви бяха забранени през последните няколко седмици заради правилата на социално дистанциране. Кампанията насърчава хората да спортуват вкъщи. Nike беше от компаниите, които трябваше да затвори няколко от световните си магазини заради COVID-19.

 

 

Audi

Двете автомобилни компании, Audi и Volkswagen, също разделиха логата си в своите акаунти в социалните мрежи. Audi отдели четирите си пръстена и пусна промо видео, с което призова  хората да стоят вкъщи и да спазват дистанция помежду си.

 

 

Volkswagen

Volkswagen също промотира подобно видео с вдъхновяващо съобщение и раздели буквите  V и W.

 

 

Coca-Cola

Coca-Cola  пусна реклама на безлюдния „Таймс Скуеър“ в Ню Йорк, в която показва всяка буква от логото си разделена с призива „Да останеш на разстояние е най-добрият начин да останеш свързан“. Марката обикновено призовава за сплотеност и любов в рекламите си. Сега обаче ситуацията не е такава.

 

 

McDonald’s

През изминалата седмица McDonald’s раздели емблематичните си арки в логото. От рекламната агенция разкриха, че въпреки временната раздяла между своите клиенти и компанията, причинена от затварянето на някои от нейните ресторанти, те „винаги могат да бъдат заедно“. McDonald’s вече предлага храна чрез доставка по домовете.