Във връзка с извънредната ситуация в България, всички големи и по-малки компании се стараят посредством специални мерки или да предразположат населението да си стои по домовете, както ви информирахме в нашата статия „Заради кризата с Коронавирус – А1, Виваком и Теленор подаряват на своите абонати безплатни разговори, мобилен интернет и др.“, или да сведе до минимум възможността за пренасяне на заразата със смъртоносният вирус, посредством други решения.
Китайската компания Huawei е сред активните в това отнощение и както вече Digital.bg съобщи първо на 16 Март обяви своята услуга „От врата до врата“, която ще се отнася за сервиз на Huawei устройства, при които собствениците им няма да има нужда да излизат от домовете си, за да ги носят за обслужване до сервиза на ул.
„Леге“ 6 в София. За целта, при възникнал проблем, можете да се обадите на безплатната гореща линия на Huawei 0800 18818 или на разкритите специално за целта нови линии 359 2 995 0980/81 и 359 2 884 8927 на цената на един градски разговор или според тарифата на оператора и да заявите безплатен куриер, който ще вземе устройството от посочен от вас адрес и ще ви го върне ремонтирано и дезинфекцирано.
Втората стъпка от специалните мерки на Huawei е удължаване с до 3 месеца гаранцията на всички свои устройства, чиято гаранция изтича в периода от 15 март 2020 г. до 15 юни 2020 г. За всички тях новият гаранционен срок се измества до 15 юни 2020 г. Новите условия влизат в сила автоматично и важат за всички продавани устройства на територията на страната, включително смартфони, таблети, носими устройства, аудио устройства и рутери.
В официално изявление Huawei съобщават своята позиция:
„Удължаването на гаранцията нa тези устройства е реакция на компанията, породена от въведените от държавата мерки с цел ограничаване на разпространението на вируса COVID-19. Huawei цени както здравето, така и отличното изживяване на своите потребители с техните цифрови устройства.“
Прочетете още статията: Facebook представиха информационен портал за коронавируса