Компанията Hyundai възнамерява да представи на пазара ново поколение на седана Elantra, който с право може да се счита за бестселър на марката. От 1990 г., когато моделът за пръв път се появи на монтажната линия, са произведени повече от 13,8 милиона машини.
Рестайлингът на Elantra е коренно различен от предшественика й.
Тя се е сдобила с по-удължен корпус с нетривиални щампи, което го прави по-изразителен и модерен. Също така, във външния вид на модела, фирмената идентичност на марката е ясно видима.
Съдейки по тийзъра, Elantra е оборудвана с изцяло нови фарове със светодиодни светлини, които изглеждат доста агресивни. Фирмената радиаторна решетка и доста големите колела завършват визията на автомобила.
Също така производителят разсекрети интериора на колата, който изглежда доста минималистично в сравнение с други модели на Hyundai. Той е оборудван с мултимедийна система с голям дисплей, волан с четири спици, а освен това в интериора на модела напълно липсват физически бутони.
Дебютът на обновената Hyundai Elantra ще се проведе на 17 март на специално събитие, което ще бъде в Западен Холивуд. Стартът на продажбите е планиран за септември тази година.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!