Samsung превърнаха AMOLED дисплеите в стандарт за смартфоните oт висок клас. Малко известен факт е, че първия модел с технологията е Nokia N85 представен през 2008г. Сега повече от десет години по-късно на пазара можем да открием разнообразие от устройства със Super AMOLED и Dynamic AMOLED дисплеи. Корейският производител продължава да експериментира с много различни концепции, които да подобряват възможностите на бъдещите им смартфони.
Сега разбираме, че Samsung вече са патентовали на свое име търговската марка „Samsung PIFF“ пред Службата за интелектуална собственост на САЩ, съобщава GIzChina. Описанието към регистрацията е категорично и определя „Samsung Display“ като следващо поколение дисплеи за смартфони. На този етап не разполагаме с много детайли за подобренията, които ще ни предложат Samsung PIFF дисплеите. Прави впечатление, обаче липсата на OLED в наименованието.
Това може да означава, че Samsung ще използват различна технология в производството на дисплеите. Компанията вече инвестира усилено в разработката на mini LED екрани за телевизори и може да се опитва да оптимизира тази иновация за смартфоните. Другият вариант е Samsung да искат да създадат изцяло нов дисплей, който се възползва от предимствата на OLED технологията и е оптимизиран за 5G мрежи. Тепърва ще научаваме повече детайли за Samsung PIFF.