Samsung са най-големия производител на телевизори от 14 години насам и продължават да разширяват пазарния си дял за сметка на LG и Sony. Вече ви информирахме кои са най-интересните функции в новите QLED 8K телевизори на Samsung и технологията ще бъде основното оръжие на компанията през 2020г. Корейският производител очаква с 50% повече продажби на QLED телевизори през годината. Припомняме ви, че компанията продаде 5.
3 млн. устройства в този сегмент през 2019г., което означава, че новата цел на Samsung е 8 млн. продажби.
В момента компанията притежава почти 90% дял от глобалния пазар на QLED телевизори, в който се конкурират предимно с брандове като Vizio, Huawei и TCL, съобщава SamMobile. Според данните на анализаторите Vizio са продали 380 хил. QLED телевизора, докато Huawei и TCL отчитат над 500 хил. продажби на Quantum Dot телевизори през 2019г. Очаква се трите компании да доставят още повече устройства през тази година, но присъствието им в този сегмент ще продължи да е минимално с оглед планираните 8 млн. продажби на Samsung.
Моделите с QLED технологията представляват 12.1% от всички телевизори в портфолиото на компанията. Водещ приоритет в стратегията на Samsung отново ще бъдат OLED телевизорите, в който вече притежават 65% дял. Любопитен факт е, че компанията е продала два пъти повече QLED телевизори, отколкото доставките на OLED телевизори от LG през 2019г. Всяко второ устройство в премиум сегмента е с бранда на Samsung, които контролират 52.4% в този стратегически сегмент, както и 49.6% при телевизорите с големина от над 75 инча.