Пет необичайни ГАЗ-69 се продават, включително и златен кабриолет (СНИМКИ)

Съветският всъдеход Газ-69 бе произвеждан от 1953 до 1972 година. В оригинал той имаше 4-цилиндров двигател с обем 2.12 л, мощност 55 к.с. и ускоряваше до  90 км/ч.

„Газик“, както го наричаше народа, и днес се радва на търсене сред онези, които ценят проходимостта. Но се намериха и такива, които решиха да усъвършенстват въпросната машина и, така да се каже, да я направят по-съвременна.

След подобни модернизации ГАЗ-69 е готов да се конкурира с по-именитите джипове. На сайта Avito са пуснати за продажба интересни варианти на този ретромодел.

Най-интересният екземпляр на ГАЗ-69 се намира във Воронеж. Собственикът на машината я е модернизирал като „всъдеход за лов“: хибриден двигател ЗМЗ-402, охлаждан от два вентилатора, салонът е от Мерседес, вътре има две печки и два люка. Автомобилът е „обут“ в гуми Nokian на 15-инчови джантии и е снабден с ксенони, ловджийски прожектор, лебедка и съвременна аудиоапаратура, съобщава собственикът. Има и ауспух на покрива от неръждавейка. Такъв автомобил със сигурност няма никой друг, затова и цената му е такава – 1 100 000 рубли.

Да се види ГАЗ-69 във вида на кабриолет в златист цвят е изпитание за притежателите на здрави нерви. За реставрация е бил взет „командирски екземпляр“ от 1958 година. Двигателят в автомобила е оригинален, промените, предимно, са засегнали външния вид: каросерията е пребоядисана в гланцов златист цвят, отгоре са монтирани допълнителни фарове, решетката на радиатора е украсена от тръбна рама, която е разширена до страничните калници, задната броня също е защитена. Салонът е нов, от естествена кожа. На колелата са сложени гуми за екстремно шофиране Yokohama. Цената на този „газик“ от Сочи е  500 000. рубли. Впрочем, собственикът е готов да разгледа бартер за вила.

Продава се още един кабриолет. За разлика от първия, този син ГАЗ-69 е бил подложен на сериозни технически доработки. Скоростната кутия и раздатката са взети от УАЗ-469, който се отличава с повишена проходимост. Също за увеличаване на проходимостта е добавена блокировка на диференциалите (преден и заден мост), при което на предния мост са монтирани дискови спирачки. Освен това автомобилът е оборудван с вакумна спирачна система, редуктори, взети от с ГАЗ-21, лебедка и хъбове AVM. За прекроения съветски джип се търсят 500 000 рубли.

В кабриолет се модифицират не само моделите с четири врати, но и тези с две. Този „газик“ е боядисан в ярко оранжев метали, всичките крепежни болтове по каросерията са неръждавейка и са завъртени с помощта на пластмасови шайби. Цената на тунингования автомобил е 650 000. рубли.

Не можем да не споменем и още един автомобил от семейството на „тунингованите газки“ – кабриолетът с две врати ГАЗ-69А в цвят бордо. Собственикът пише, че автомобилът е в движение, в отлично състояние, без корозия и ръжди. Двигателят му е от Волга, има метанова уредба. Мостовете, скоростната кутия, раздатката са си собствените, всички механизми работят отлично, малък ремонт изисква електрическата система. В колата има и съвременно радио с тонколони. Цената е 290 000 рубли.

Коментари