Нови двигатели и най-новите технологии за безопасност за награждавания Range Rover Velar

Land Rover обяви редица подобрения за награждавания Range Rover Velar, включително по-широк избор от двигатели, най-новите интелигентни технологии за безопасност и още характеристики като въздушно окачване и адаптивна динамика, вече налични като опции.

Луксозният SUV се увенча с отличието „Най-добър автомобилен дизайн в света за годината“ на последните Световните автомобилни награди.

Velar вече разполага с две нови мощности, които предоставят на клиентите още по-голям избор. D275 е 3,0-литров дизелов двигател V6 с мощност 275 к.

с., произвеждащ 625 Нм въртящ момент и предоставящ лесно ускорение, докато новият P340 е задвижван от 3,0-литров бензинов двигател V6 с компресор суперчарджър, произвеждащ 450 Нм въртящ момент.

Финбар МакФол, Директор Глобален продуктов маркетинг, Jaguar Land Rover, каза: „Ние предоставихме на клиентите на Range Rover Velar по-голям избор с добавянето на нови бензинови и дизелови опции за двигатели, още повече възможности за персонализация и най-новите технологии за безопасност. Създаването на идеалния Range Rover Velar сега е по-лесно от всякога.“

За моделна година 2019 клиентите имат по-широки възможности за избор на спецификациите за своя автомобил. Това включва тапицерията на седалките от първокласен текстил Kvadrat, по-широко налична в гамата.

Към системите в помощ на водача се присъединява Адаптивният автопилот с подпомагане на кормилното управление, който работи между 0 и 180 км/ч и използва съществуващия Адаптивен автопилот с Центриране в лентата, за да управлява разположението на автомобила в лентата, докато поддържа зададена дистанция спрямо автомобила отпред.

Други функции включват Адаптивен автопилот с функция Stop&Go, който позволява на водача да следва автомобила отпред на удобна за спиране дистанция и да тръгва отново от спряло положение, когато водачът подскаже на системата чрез натискане на педала на газта.

Базираната на радар Аварийна спирачка при висока скорост позволява подобрено отчитане на вероятност от сблъсък отпред. Системата работи при скорост 10-160 км/ч и е в състояние да отчете неизбежен сблъсък, като предупреждава водача и задейства спирачките, ако той не успее да реагира.

Всички клиенти ще се възползват от Камера за обратно виждане, Помощ при паркиране на преден и на заден ход, Следене на състоянието на водача, Аварийна спирачка и Асистент за придържане в лентата – вече всички част от стандартното оборудване.
Функцията Адаптивна динамика сега е възможна като опция при редица модели в гамата. Чрез следене на движенията на волана 500 пъти в секунда и движенията на каросерията 100 пъти в секунда системата постоянно регулира амортисьорите и в четирите колела. Това гарантира, че твърдостта на окачването е оптимизирана за условията на шофиране, което подобрява комфорта на возията и управлението – има и специфично калибриране за офроуд шофиране.

Velar се предлага със спирални пружини като стандартно оборудване с въздушно окачване при четирите колела като опция при всички модели с двигатели V6, с четирицилиндровия дизелов двигател с мощност 240 к.с. и с бензиновия с мощност 300 к.с. Тази система осигурява наистина изключителен комфорт и значително увеличава офроуд проходимостта.

Удобството за клиентите е увеличено чрез по-голям 82-литров резервоар за гориво (увеличение спрямо 63 литра), оборудван на редица бензинови модели, предоставящ по-голям пробег. Моделите, които се възползват от увеличения капацитет на резервоара, са 3,0-литровият V6 с компресор суперчарджър, 380 к.с., новият 3,0-литров V6 с компресор суперчарджър, 340 к.с., 2,0-литровият Ingenium, 300 к.с., и 2,0-литровият Ingenium с мощност 250 к.с.

Всички бензинови двигатели вече са оборудвани с филтри за твърди частици, за да бъдат още по-екологични.* Високоефективните, близко свързани филтри са идеално интегрирани в системата за последваща обработка и улавят ултра фините частици, когато отработените газове преминават през тях. При нормални условия на шофиране уловените частици се окисляват в CO2 и филтърът се регенерира, щом водачът вдигне крак от педала на газта. 

Коментари