Новият Jaguar E-PACE е истинско страшилище, а е толкова достъпен

Британската марка Jaguar придобива световната си слава с бързите си спортни купета и луксозните и динамични седани. Само до преди 2 години в гамата на Jaguar имаше три луксозни седана – XE, XF и XJ, както и един спортен модел – F-TYPE във версии роудстър и купе.

Поради все по-голямата популярност на автомобилите с повишена проходимост, ръководството на Jaguar беше принудено да промени стратегията си за развитие. Най-напред се появи по-големият SUV Jaguar F-PACE, който дойде у нас през 2016 г.

, а на автосалона в София през октомври беше представен и по-компактният високопроходим модел на Jaguar, наречен E-PACE.


Новият компактен SUV вече е в дилърската мрежа на официалния вносител „Мото-Пфое”. Цената на автомобила е изненадващо достъпна за модел на луксозната марка британски премиум автомобили. За модела Jaguar E-PACE D150 с предно предаване и 6-степенна механична скоростна кутия, цената започва от 63 660 лева, а за най-нетърпеливите е налична богато оборудваната версия First Edition. Версията Jaguar E-PACE First Edition е налична през цялата първа година на продажби със задвижване от дизеловия двигател със 180 к.с. или бензиновия с 249 к.с. на Jaguar и 9-степенната автоматична трансмисия ZF. Моделите First Edition са с внимателно подбрани спецификации на базата на пакета със спецификации R-Dynamic SE, за да покажат уникалния дизайн, динамика и практичност на E-PACE.

Новият Jaguar E-PACE изглежда много по-оригинално от повечето компактни SUV. Той прилича повече на високопроходимо купе, което не е изненадващо, като се има предвид аркообразния покрив, клиновидната линия на прозорците и късите надвеси на каросерията. Предната част е в традиционния стил на съвременните модели на Jaguar с широк отвор на радиаторната решетка, съчетана със скосените фарове. В предната броня са интегрирани големи въздушни отвори, като подобни има и в страничните стени. Новият SUV е със сериозно разширени задните стойки, които се подчертават от тесните фарове. „Монитор“.

Коментари