Болката, световъртежът и мигрената са минало – отново съм пълноценен човек! Толкова е лесно и всеки го може!

Остеохондроза на шията – много опасно заболяване, което се проявява с болки в гърба, чести мигрени, световъртеж, „мушички“ в очите, нарушение на слуха, дори и на координацията на движенията.

За щастие всички тези симптоми могат да бъдат предотвратени, ако навреме се проведе много проста и приятна превенция. А именно – леки упражнения за шийните прешлени, които ще помогнат не само да предотвратите заболяването и да поддържате здравето си, но и ще подобрят ефективността, концентрацията и паметта, и просто ще ви освободят от напрежението в мускулите.

Упражнения за шията против дегенеративна дискова болест: Спуснете брадичката си към врата и бавно завъртете главата първо 5 пъти надясно, а после 5 пъти наляво.

Леко повдигната брадичка и отново обърнете главата си надясно 5 пъти, след това 5 пъти наляво. Наклонете глава надясно, като се опитвате да докоснете рамото си с ухо. Повторете по 5 пъти на всяка страна.упражнения за шия

Дръжте брадичката си изправена, а с ръце притиснете задната част на главата. Натиснете тила към ръцете си 3 пъти по за 7 секунди. Наведете чело и стегнете мускулите на врата. Повторете упражнението 3 пъти по за 7 секунди. Напрягайки мускулите на врата, натиснете лявото слепоочие с лявата ръка (3 х 7 секунди). А сега дясното слепоочие – с дясната ръка (3 х 7 секунди). Дръжте главата изправена. Преодолявайки съпротивата на напрегнатите мускули на врата, опитайте да натиснете брадичката към югуларната ямка. След това вдигнете глава, опитвайки се да вирнете брадичка възможно най-високо.

упражнения

Сложете ръцете си, сключени в пръстите, под брадичката. Притиснете брадичка към ръцете и задръжте 3 пъти по 7 секунди. По време на упражненията не задържайте дъха си, дишайте плавно и спокойно. Не се пренапрягайте. Ако почувствате болка – прекратете упражненията или изчакайте напрежението да отмине.  Още след първите няколко процедури ще почувствате облекчение – направете инвестиция в здравето си още сега!/zajenata.bg

Коментари