5 грешки при изграждането на мускули

Всеки иска да има мускулесто тяло, с което да събира погледи където и да отиде. Но изграждането на мускули е трудно начинание и трябва да се следват определени правила. Ето няколко грешки при изграждането на мускулите, които не трябва да правите, а ако ги правите, да ги премахнете.

Фокусирате се върху вдигането, а не върху спускането.

 Когато правите силова тренировка, най-вече лежанка, вие се фокусирате само върху вдигането, а не върху пускането. Това е грешка, защото при пускането също се натоварват мускули и трябва да го правите внимателно. Най-добре е да спускате бавно и да вдигате бързо, по този начин тренировката ще е най-ползотворна.

Правите само любимите си упражнения. Всички имат упражнения, които са им лесни и ги правят редовно. Но това няма да ви помогне да увеличите мускулната си маса. Трябва да сменяте редовно упражненията си, защото по този начин ще натоварите повече мускулите си. Не трябва да правите едни и същи упражнения, нищо, че сте добри в тях.

Не сменяте стойката си. Понякога за да увеличите натоварването е нужно да смените позата си. Най-добри са упражненията, когато сте прави, защото по този начин натоварвате цялото си тяло. Все пак не можете да правите всички упражнения прави. Но няколко упражнения от тази позиция трябва да присъстват в тренировките ви.

Не загрявайте. Повечето трениращи във фитнеса директно започват да тренират с тежести и пропускат загрявката. Но загравката е важна, тя помага да загреете мускулите си и да предотвратите контузиите. Също така загретите мускули са по-податливи на тренировка, от колкото незагретите.

Забравяте за гърба. Много хора забравят да правят упражнения за гръб. Дали защото смятат, че не им е нужно или защото просто гърбът им е слаб. Няма значение каква е причината, не трябва да го правите. Трябва да тренирате всяка една мускулна група, ако искате да има ефект./fitwell.bg

Коментари