Култовата G-Klasse стъпва на паркета

След спирането от производство на легендата Land Rover Defender, настоящата G-Klasse на Mercedes-Benz стана още по-ценна. Автомобил на цяла рама с твърди мостове и три блокируеми диференциала е истинска екзотика на пазара на нови автомобили и въпреки това настоящата G-Klasse се продава добре, пише Факти бг. Оказва се обаче, че новото поколение на G-Klasse, което ще се появи на бял свят следващата година няма да е точно такова. Новата кола ще е доста сходна със сегашната по отношение на дизайн, но технологично ще има много различия.

Официалната информация по темата дойде от Гунар Гютенк – шеф на проекта. Той заяви пред Automotive News, че новата G-Klasse ще разполага с независимо окачване отпред, което ще промени коренно возията на автомобила. Колата ще е значително по-комфортна, а според Гютенк това няма да се отрази на всъдеходните качества. Не са малко експертите в бранша обаче, които подлагат под съмнение казаното от Гютенк и по-конкретно смятат, че новата G-Klasse вече няма да е толкова проходима. Още от информацията, която сподели шефа на проекта е, че новата G-Klasse ще е с по-голямо междуосие и ще е по-широка с поне 100 мм. Първоначално новата G-Klasse ще се появи с по-слаби двигатели, включително и с 2.9-литровия турбодизелов шестак от S-Klasse. Впоследствие обаче иновацията ще бъде допълнена и с екстремна AMG-версия. Всички нови G-Klasse ще са натъпкани с целия арсенал от нови технологии на марката, които към момента се вграждат в S-Klasse.

Коментари