Кои са най-скъпите марки за 2016

Това е една ежегодна класация, която колегите от Interbrand публикуват по това време на годината, за да определят теоретично стойността на най-големите и значими компании в света.

За четвърта поредна година Apple е считана за №1 в това отношение, като специалистите оценяват стойността ѝ на $179.1 милиарда. Това е ръст с 5% в сравнение с миналата година и идва някак изненадващо, имайки в предвид слабите сравнително резултати на пазара.

Google е на второ място, като ръстът при тях е далеч по-значим – 11%, което е изразено в $133 милиарда, а на трето място е Coca-Cola с техните $73 милиарда, като те са единствената нетехнологична компания в челото.

Останалите от топ 10 са Microsoft, Toyota, IMB, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz и General Electric. В топ 100 попадат и facebook и Lego, като именно те са отбелязали най-висок процентен ръст в сравнение с миналата година измежду всички.

Автор: Десислав Янкулов Източник:CNET, цитиран от HiComm

Коментари