9 съвета от фитнес треньор, отслабнал със 70 килограма без диета

Когато човек извърви труден път, за да промени тялото и мисленето си, той може да дава най-правилните и точни съвети.

Такъв е и Джо Бърнстейн, който на 25 години тежал 154 килограма, но успява да отслабне с цели 70 килограма.

Той споделя, че е пробвал какви ли не изтощителни диети,  но те не давали желаните и очаквани резултати.

Бърнстейн решава да промени някои ежедневни навици, които го променили изцяло.

С нов външен вид, опит и самочувствие, днес Джо Бърнстейн работи като персонален треньор, помагайки на хората да водят здравословен начин на живот.

„Хората често смятат, че за да отслабнат трябва да намалят значително храната си. Моята философия е обратната“, споделя във „Фейсбук„, Бълнстейн.

Ето и кои са златните 10 правила на Джо Бърнстейн, които всеки от нас може да спазва в ежедневието:

1. Спрете да пиете калории

Трябва да спрете да пиете сода, газирани напитки, натурални сокове, студен чай. Дори ако това е единственият ви вреден навик, така приемате 2000 излишни и безполезни калории на ден.

Ако престанете да пиете калории за 6 месеца, ще загубите до 20 килограма.

2. Забравете за готовата храна

Започнете да се храните с домашно приготвена и здравословна храна, която всеки ден може да носите в малка кутия на работа и да изяждате в близката градинка или парк.

3. Прекарвайте по-малко време в колата

Ходете пеш при всяка възможност. Човек трябва да ходи минимум 4 километра на ден. Велосипедът също е добра алтернатива.

Задължително се запишете да тренирате поне три пъти на седмица.

4. Научете се да готвите

Интернет, кулинарните предавания по телевизията, курсовете по готвене са само част от възможностите, които може да ви помогнат да станете добър в кухнята.

5. Опитайте се да разберете стойността на естествената храна

Избирайте само пресни продукти, които освен че са по-вкусни, ще съживят тялото ви и ще му помогнат да отслабне.

6. Вземете си куче

Всекидневните сутрешни разходки помагат на метаболизма и увеличават мозъчната дейност.

Всъщност не е необходимо да имате куче, просто трябва да намерите достатъчно сериозна причина да се разхождате или тичате всяка сутрин.

7. Обърнете внимание на качеството на месото

Увеличите броя на вегетарианските обеди и вечери, консумирайки повече зеленчуци, плодове, ядки, семена, бобови растения.

Ако не сте готови да се откажете напълно от месото, обърнете внимание на неговото качество и произход.

8. Прекратете всички отношения, които ви дърпат и карат да се чувствате зле

Винаги идва момент, в който трябва да сложите край и да започнете на чисто. Това важи за всичко – връзките, приятелствата, работата.

9. Променете се двупосочно – физически и душевно

Здравословното хранене и упражненията са едно добро начало, но ако искате да не се върнете в начална позиция, в която сте били дебели и потиснати, трябва да промените начина си на мислене – само тогава може да кажете, че сте напълно нов човек.

Коментари