Lexus LC500 ще генерира 471 к.с. и 540 Нм.

Toyota продължава да е един от малкото производители, които все още се съпротивляват на масовото навлизане на турбо-двигателите. Нейната дъщерна компания Lexus също поддържа подобна посока, като залага на атмосферни мотори за своите модели. Един от тях е купето LC500, което е оборудвано с 5, 0-литровия V8 агрегат от спортния седан GS F и двувратия RC F.

Автомобилът бе представен по време на автосалона в Детройт през януари тази година, като бяха обявени техническите му характеристики – мощност от 467 к.

с. и 527 Нм въртящ момент. На пазара обаче купето ще се появи с малки промени, съобщи един от топ-инженерите на марката Коджи Сато пред Motor Authotity.

По думите му двигателят е бил модернизиран в периода между официалното представяне на модела и пускането му на пазара. Променени са всмукателната и изпускателната системи, като крайният резултат е увеличаване на показателите до 471 к.с. и 540 Нм.

Сато допълва, че хибридът LC 500h не е променян. Тази версия е оборудвана с агрегат Multi Stage Hybrid System, обединяващ 3, 5-литров V6 с мощност 299 к.с. и два електромотора. Мощността на хибрида е 359 к.с.

В Lexus все пак не са отхвърлили напълно идеята за поставяне на турбо-мотор на своите модели. Компанията ще използва новия V6 двигател с турбо и мощност от 400 к.с., който ще дебютира при новата Toyota Supra.


Коментари