Селена Гомез прибира по $550 000 на публикация в социалните мрежи

Хайде, кажете че социалните мрежи не са правилните места за рекламиране! Подобни цифри удивляват обикновения човек, за когото facebook, Instagram и Twitter са просто поредните апликации в смартфона му, в които може да убие няколко часа от ежедневието си.

Сумата, за която говорим в заглавието е плод на сложен алгоритъм, изчисляват редица фактори, като популярност, въздействие, обвързаност на аудиторията, качество на публикацията, кликове в нея и потенциал за продажби. Това е финансовият еквивалент на получения резултат.

Оказва се, че Селена Гомез струва с около $300 000 на публикация повече от знаменитите си колежки, като Риана, Бийонсе, Тайлър Суифт и сестрите Кендал и Кайли Дженър.

Фактически, колко точно пари получават от рекламодателите въпросните дами, никой не може да знае, защото това е конфиденциална информация между тях и техните партньори.

Изследователите в тази област все пак имат солидни познания и обикновено обективната им оценка много често се доближава до реалните стойности.

По-долу те ни представят една статистика, която показва развитието на трите основни социални мрежи през погледа на Селена Гомез. Там сами можете да оправдаете инвестицията на рекламодателите в певицата.

Автор: Десислав Янкулов Източник: AdWeek