Чийзбургерът може да е емблемата на заведението, но пържените картофки са това, което отличава McDonald’s от всички останали ресторанти за бързо хранене в света.
От маркетинг отдела са решили да почетат своя флагман, като отворят, макар и временно, специализиран ресторант, в който ще се предлагат единствено пържени картофки с различни сосове.
Те ще са общо шест и ще са, както следва – сирене Chipotle, мас, сирене Peri Peri, сладко-кисел чили сос, майонеза песто с пармезан и бекон-пармезан-цезар.
Това са уникални сосове за марката, които тепърва предстои да бъдат въведени в цялата им верига.
Всъщност само един ще достигне до масовия потребител и това ще се реши този уикенд.
Специалният ресторант ще отвори врати в Сидни, Австралия, където хората ще могат да опитат от всички варианти и след това ще трябва да гласуват за любимия си. Този с най-много гласове ще стане постоянна част от менюто в McDonald’s.
Автор: Десислав Янкулов Източник: Esquire