Тайната зад „обличането“ на Playboy

Мнозина си мисля, че Playboy USA просто искаха да се чуе за тях, като направят някаква гръмка промяна в концепцията си. Факт е, че списанието в момента се доближи много до европейските стандарти за еротика, което се харесва повече на аристокрацията или с други думи – на платежоспособните хора.

Защо намесвам финансовото състояние тук ли? Защото точно в това се крие разковничето на новия „облечен“ Playboy.

Вече от два месеца на страниците на списанието в САЩ няма как да откриете нито едно заголено зърно или разкрачена дама без бельо.

Това даде леко негативно отражение върху продажбите на списанието, но в дългосрочен план неизбежно ще донесе повече приходи за собствениците. Как така? Много просто – с реклама.

Всички знаем отлично, че facebook и Instagram са двете най-популярни социални мрежи в света. И двете залагат на свободно от порнография съдържание. Докато в Instagram е малко по-трудно да се рекламира все още, facebook издигна рекламата на друго ниво. В момента компанията на Марк Зукърбърг предлага най-добрия начин за реклама, измествайки почти монопола на телевизията в това отношение.

Сега е моментът да направим връзката с Playboy. Рекламодателите в световен мащаб приемат радушно идеята, че голотата остава в миналото. Така те вече имат бизнес обосновано решение да влязат в колаборация с най-известната мъжка марка в света.

Все още няма публикувана информация за повишения интерес, но той е факт. Достатъчно е да разлистите страниците на списанието или да влезете в уеб-страницата им и ще видите, че зайчето с папионката вече не е единствената украса около галериите и статиите. По всички личи, че в Playboy работят истински професионалисти в сферата на маркетинга.

Автор: Десислав Янкулов