Дрейк и Риана ще атакуват рекорди с видеото си към „Work“

Песента бе публикувана на 22 февруари, а ето, че два дни по-късно тя е на път да премине 18 милиона гледания в YouTube. Е, няма как да стигне 50-те милиона на „Hello“, но да те изгледат 20 милиона души за два дни си е доста добре и би могло да е своеобразен рекорд за Риана и Дрейк.

Двамата направиха силна PR кампания за съвместната си работа, която изглежда се отблагодарява. „Work“ е на път да стане истински хит, тъй като мъже и жени от цял свят си я пускат отново и отново, а което е още по-хубаво е, че дори гледат клипа, въпреки голямата му продължителност.

Предлагам ви и вие да отделите седем минути и половина поне за първия преглед, пък после може и да се присъедините към най-новите фенове на музикантите. (Макар, че как може чак сега да станеш фен на Риана не знам!)

Автор: Десислав Янкулов