Mercedes-Benz измества своя вектор на развитие към хибриди и малки автомобили
На среща с дилъри Mercedes-Benz представи нова политика, насочена към разширяване на предлагането на моделната гама. Фокусът се измества от луксозни автомобили към по-обхватни модели.
През 2022 г. стратегията на Mercedes включва укрепване на своите водещи луксозни автомобили като S-класа и G-класа и въвеждане на изключителна марка Maybach.
Компанията също така реши да се откаже от производството на бюджетни модели A-Class и B-Class поради недостиг на фона на повишеното търсене.
Повишаването на лихвените проценти създаде финансови затруднения за богатите клиенти на Mercedes, принуждавайки марката да преосмисли стратегията си. По този начин Mercedes се стреми да увеличи продажбите, като предлага достъпни хибридни и компактни автомобили.
Като част от стратегическо преустройство Mercedes планира да обнови гамата си от електрически превозни средства EQ.
С фокус върху достъпността и справянето с финансовите проблеми, марката има за цел да поддържа конкурентното си предимство и да отговори на развиващите се нужди на клиентите в автомобилната индустрия.