Zoom вече ще показва реклами за безплатни потребители

Zoom се възползва подобаващо от изолацията на големи групи хора, заради кризата с коронавируса. През последната година приложението извървява дълъг път и промени много елементи, за да привлича по-голяма аудитория. Основната цел на компанията в голяма степен е постигната, като днес Zoom се използва активно от милиони потребители, които разчитат на услугата, за да общуват.

Най-голям интерес към Zoom проявяват представителите на бизнеса, което е причината много от функциите на приложението за видеокомуникация да са насочени именно към компaниите.

Все пак индивидуалните потребители също могат да се възползват от някои водещи иновации на Zoom.

Монетизирането на уникалните продукти на компанията, обаче ще е свързано с интеграцията на реклами. Вече е стартирала пилотна програма, която ще обхване базовите „Basic“ профили, а именно на безплатните потребители, съобщава TheVerge.

 

 

Компанията уточни също, че рекламите ще се показват в страницата, която участниците, когато приключи разговора. Това означавам че няма да виждате съобщенията по време на самата комуникация. Настоящите тестове ще продължат в следващите седмици с ограничен брой потребители в специално подбран списък от страни.

Другата особеност е, че потребителите с Basic акаунт ще виждат реклами, само когато се присъединят към видеоконференция, която е стартирана от друг базов профил. По този начин Zoom се опитват да открият ефективен баланс между функционалността и генерирането на приходи.

Стандартните профили ще продължат да имат достъп до иновации премиум функции без да се налага да плащат именно заради рекламите, които Zoom скоро ще възпроизвежда в профилите. Конкуренцията между приложението и алтернативни решения като Google Meet и Microsoft Teams ще продължи с пълна сила и през 2022г.

 

TagsZoom