Xiaomi обяви началото на ежегодния си фестивал Mi Fan Festival (MFF). Тазгодишното издание поставя на фокус темата „Открийте възможностите“. За да развие духа на това послание, компанията започва серия от онлайн кампании и ще покани своите Mi фенове да споделят опита си с продуктите на Xiaomi и как те са подобрили живота и комуникацията им с техните близки и приятели. Глобалната шопинг феерия започва на 6 април със специални оферти за над 147 млн.
* щатски долара, достъпни през официалните канали на компанията. Xiaomi работи съвместно с над 70 онлайн платформи и 300 офлайн партньори** на 59 пазара, за да предложи най-иновативните продукти на страхотни цени за своите Mi фенове по целия свят.
Google и Qualcomm Technologies също ще отпразнуват деня на основаването на Xiaomi чрез кампанията Mi Fan Festival 2021. Те създадоха съвместни постери, които използват обединяващия символ “&”, символизиращ тясното сътрудничество между Xiaomi и Google, както и между Xiaomi и Qualcomm Technologies. Специалните визии носят още концепцията за безкрайността на „кривата на Мьобиус“, за да покажат, че с партньор като Xiaomi компаниите се стремят към осигуряване на безкрайни възможности за живота на потребителите.
Xiaomi, Google и Qualcomm Technologies винаги са били откривателите, които задават трендовете в съответните индустрии с иновативни софтуерни и хардуерни решения. Xiaomi работи в тясно сътрудничество с Google и Qualcomm Technologies, за да ускори масовото използване на технологични иновации. Xiaomi ще продължи да си партнира с тях в процеса на откриване на нови възможности, което е и темата на тазгодишното издание на Mi Fan Festival 2021, с цел да направи живота на всеки човек по-лесен и да подобри удобството в ежедневието му.
„Xiaomi винаги е поставяла Mi феновете – всички почитатели и потребители на бранда, в основата на всичко, което прави. Инициативата Mi Fan Festival е емблематично представяне на нашата култура от Mi фенове. Тази година се провежда десетото издание на фестивала и отбелязваме 11-годишнината на компанията. Всяка година празнуваме заедно с Mi феновете, потребителите и партньорите на Xiaomi по света, за да изразим благодарността си за тяхната подкрепа.
Именно тя е един от ключовите ни стимули да продължаваме да търсим и изследваме. С представянето на специалното за фестивала издание на Redmi Note 10 Pro и стартът на поредица инициативи се надяваме да покажем каква е основната задача на нашия бранд, а именно предоставяне на иновации и интелигентен начин на живот за всички. Наша цел е винаги да бъдем до нашите фенове и потребители“, заяви говорител на Xiaomi.
За тазгодишния фестивал Xiaomi пуска специално издание на Redmi Note 10 Pro под надслов „Открийте безкрайните възможности“. Телефонът ще служи като уникален сувенир на фестивала (MFF), който може да се отнеса у дома от феновете. Той представя приключенския дух на Xiaomi и насърчава Mi феновете да изследват безкрайните възможности в живота като свързват смартфон и AIoT устройствата.
За да отрази темата за безкрайността, Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition идва в опаковка с вдъхновен от космоса дизайн. Предната част на кутията изобразява астронавт, който пътува през галактиките, представяйки как Xiaomi и Mi феновете откриват безграничните възможности за живот заедно.
Кутията съдържа и пощенска картичка с образа на Mi Bunny астронавти. Гърбът на картичката е тематичен стикер***, който може да бъде залепен върху мобилни телефони, компютри, куфари и да внесе още по-голям досег на Xiaomi до живота на потребителите.
Версията Gradient Bronze на Redmi Note 10 Pro в естествен металически цвят бе избрана за тазгодишния фестивал, а ексклузивната емблема на изданието ще бъде отпечатана на гърба на телефона. Като специалната визитна картичка на Mi Fan Festival 2021, ексклузивното издание на Redmi Note 10 Pro ще се продава в лимитирани количества.
От момента на създаването си Xiaomi поставя в основата на корпоративната си култура изграждането на истинска връзка с потребителите. Те неминуемо се превръщат в част от бъдещето на компанията. От самото начало феновете са част от общност, която дава идеи и предложения, за да подпомогне растежа на компанията. Тази култура винаги е била неразделна част от бранда Xiaomi.
За да отбележи MFF 2021, глобалната Mi общност на Xiaomi официално представи тематичната си песен A Melody for Mi, която е създадена съвместно с фенове от 15 държави. Около 1000 души взимат участие в проекта по създаването на песента. За композирането на музиката и текста бяха избрани и използвани предложения на 30 фенове на Xiaomi. Песента отразява непрестанното търсене на по-добър живот, основан на любов, емоции, иновации, жизненост и по-„умен“ живот за всеки.
Това са и ценностите, които Xiaomi предава на феновете си от над десетилетие. Днес именно те – феновете на Mi, отправят тези послания към света. Заедно, обединени от една визия, феновете показват решителност и вяра в създаването на един по-добър свят.
Песента A Melody for Mi е зададена като официална мелодия рингтон и качена в Mi Theme Store, откъдето всички потребители по целия свят могат да я свалят. Песента ще бъде използвана и като мелодия при изчакване на горещата линия за обслужване на клиенти.
Xiaomi запазва имиджа си на една от най-свежите компании в съзнанието на феновете и потребителите. От години потребителите на Xiaomi продуктите са свързани и споделят опит и впечатления от преживаванията си с всички тези иновативни продукти, чиито интелигентни характеристики наистина променят животи. В глобалната Mi общност хиляди фенове са споделили своите истории, описвайки как бранъдт и продуктите му са им помогнали.
Почитател на Xiaomi с потребителско име „Crossfiree“ сподели опита си с Mi Smart Home с Mi общността. Жената зад псевдонима използва над 30 продукта от екосистемата на Xiaomi у дома, макар да се описва по-скоро като технофоб, отколкото като техноентусиаст. Mi Air Purifier ѝ е помогнал да подобри качеството на въздуха в дома си и е облекчил острите пристъпи на алергия към прах, докато Mi Band е помогнал на цялото семейство да води по-здравословен начин на живот. Друг Mi почитател – Арун Абиману, разказа, че лампата Mi Motion Activated Night Light е решила дългогодишния проблем на баба му да намира ключа за лампата в тъмното, когато се събуди през нощта и се запъти към тоалетната. Това е само малка част от опита му с продуктите на Xiaomi и той допълва: „Тези продукти направиха живота ми по-лесен по начин, който никога не съм си представял. Ето как Xiaomi печели доверието на потребителите“.
Историята на MFF
Първото издание на MFF се провежда на 6 април 2012г. в континентален Китай. Тогава Xiaomi решава да организира събитие, на което да отпразнува втората година от създаването на компанията. Тъй като феновете играят значителна роля за бързия растеж на Xiaomi, компанията ги кани да отпразнуват заедно рождения ѝ ден, като организира голямо празненство за тях. То се провежда в клубна обстановка с музика и DJ. 100 000 смартфона на компанията са разпродадени само за 6 минути и 5 секунди на този ден. Оттогава насам Xiaomi организира MFF всяка година, за да покаже благодарността си към всички свои фенове и за тяхната подкрепа.